9001
Szkolenia ISO 10001 System Zarządzania Zadowolenia Klienta
Opracowywanie metodyk (kodeksów) badania satysfakcji klienta zgodnych z ISO 10001
Szczegółowe omówienie wymagań normy ISO 10001 pozwala na uczestnictwo w szkoleniu nawet osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z badaniem satysfakcji klienta.
Czas szkolenia
2 dni
To szkolenie możesz kupić online
Koszt i terminy
Aktualne ceny i terminy znajdują się w KALENDARZU SZKOLEŃ
Nie pasują Ci zaproponowane w naszym kalendarzu terminy szkoleń?
Zaproponuj nam termin a my dostosujemy ofertę.
ZALETY NASZYCH SZKOLEŃ ISO
DOŚWIADCZENIE
posiadamy wieloletnie doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń, audytów i wdrożeń systemów ISO – nasi trenerzy są audytorami jednostek certyfikujących
MAŁE GRUPY
udział w szkoleniu w kameralnej grupie pozwala skupić się na przykładach praktyczny danej branży uczestników
PRAKTYCZNA WIEDZA
zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie wymagań norm ISO i ich przełożeniu na system zarządzania ryzykiem
FORMA SZKOLEŃ
wykłady i konwersatorium przeplatane praktycznymi ćwiczeniami związanymi ściśle z dziedziną branży uczestników
MATERIAŁY
dotęp do materiałów pomocnych w codziennej pracy ISO
POMOC TECHNICZNA
konsultacje z Trenerem po szkoleniu (dodatkowa usługa – SUPPORT)
POMOC TECHNICZNA
konsultacje z Trenerem po szkoleniu (dodatkowa usługa – SUPPORT)
NASZE USŁUGI ISO
ISO
Pomagamy wdrożyć system zarządzania ISO. Przeprowadzamy audyty ISO.
Z nam łatwiej uzyskać lub utrzymać Certyfikat ISO.
ISO
Chcesz zaoszczędzić na kosztach wdrożenia ISO/uzyskania certyfikatu ISO. Skorzystaj z gotowej dokumentacji ISO i dostosuj ją do swojej organizacji.
ISO
Pełnimy rolę Pełnomocnika systemu zarządzania ISO. Przeprowadzamy audyty, prowadzimy dokumentację i uzupełniamy zapisy systemu zarządzania ISO.