Zarządzanie jakością – zadowolenie klienta.
Opracowywanie metodyk (kodeksów) badania satysfakcji klienta zgodnych z ISO 10001
Czas trwania:
2 dni
Profil uczestnika:
- Kadra Kierownicza, Menedżerowie średniego i wyższego szczebla
- Pracownicy zaangażowani w badanie satysfakcji klienta
- Osoby, którzy chcą uzyskać kompleksową wiedzę na temat badanie satysfakcji klienta
Szczegółowe omówienie wymagań normy ISO 10001 pozwala na uczestnictwo w szkoleniu nawet osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z badaniem satysfakcji klienta.
Będzie również świetnym uzupełnieniem wiedzy dla już pracujących w obszarze badania satysfakcji klienta!
Forma szkolenia:
Wykłady i konwersatorium przeplatane praktycznymi ćwiczeniami związanymi ściśle z dziedziną branży uczestników.
Trenerzy:
Nasi trenerzy posiadają wieloletnie doświadczenie praktyczne we wdrażaniu, audytowaniu i doskonaleniu systemów zarządzania w wielu branżach.
Większość z nich posiada uprawnienia Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania pozwalające przeprowadzać audyty certyfikujące ze strony jednostki certyfikującej.
Korzyści:
- udział w szkoleniu w kameralnej grupie
- zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
- praktyczna wiedza poparta licznymi ćwiczeniami przeprowadzanymi w trakcie szkolenia
- materiały szkoleniowe
- odpowiedzi na pytania dotyczące ISO nurtujące uczestników zarówno w trakcie szkolenia jak i po szkoleniu, gdyż nasi Trenerzy pozostają do Twojej dyspozycji służąc pomocą i radą (dodatkowa usługa – SUPPORT).
Koszt i terminy
W ceulu uzgodnienia ceny i terminu szkolenia prosimy o KONTAKT
Aktualne ceny i terminy pozostałych szkoleń znajdują się w KALENDARZU SZKOLEŃ
Nie pasują Ci zaproponowane w naszym kalendarzu terminy szkoleń?
Zaproponuj nam termin a my dostosujemy ofertę.
Nie pasują Ci zaproponowane w naszym kalendarzu terminy szkoleń?
Zaproponuj nam termin a my dostosujemy ofertę.