Szkolenie: Badanie satysfakcji klienta
Badanie satysfakcji klienta: teoria i praktyka
Jednym z kluczowych zagadnień zarządzania firmą jest Badanie Zadowolenia Klienta. Pozwala ono dostosować produkty lub usługi do oczekiwań klientów. Spełnienie oczekiwać klientów wpływa na dobrą współpracę i zaufanie klienta do Twojej marki.
Czas szkolenia
1 dzień
Harmonogram szkolenia
Dzień 1:
- Na czym polega badania satysfakcji klienta
- Metody badania, ich zalety wady
- Zasady doboru próby
- Zasady konstruowania pytań badawczych i ankiet badawczych
- Zasady konstruowania narzędzi analizujących wyniki
- Częstotliwości przeprowadzania badań
- Programowanie badań uzupełniających
- Wybieramy metodę i tworzymy ankietę dla naszych potrzeb.
- Analiza i wyciąganie wniosków z przeprowadzonego badania.
To szkolenie możesz kupić online
Koszt i terminy
Aktualne ceny i terminy znajdują się w KALENDARZU SZKOLEŃ
Nie pasują Ci zaproponowane w naszym kalendarzu terminy szkoleń?
Zaproponuj nam termin a my dostosujemy ofertę.
ZALETY NASZYCH SZKOLEŃ BADANIE SATYSFAKCJI
DOŚWIADCZENIE
posiadamy wieloletnie doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń, audytów i wdrożeń systemów badania satysfakcji – nasi trenerzy są audytorami jednostek certyfikujących
MAŁE GRUPY
udział w szkoleniu w kameralnej grupie pozwala skupić się na przykładach praktyczny danej branży uczestników
PRAKTYCZNA WIEDZA
zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie wymagań Badania Satysfakcji Klienta
FORMA SZKOLEŃ
wykłady i konwersatorium przeplatane praktycznymi ćwiczeniami związanymi ściśle z dziedziną branży uczestników
ZAŚWIADCZENIE
zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
MATERIAŁY
dotęp do materiałów pomocnych w badaniach satysfakcji klienta
POMOC TECHNICZNA
konsultacje z Trenerem po szkoleniu (dodatkowa usługa – SUPPORT)
KONSULTACJE Z TRENEREM
konsultacje z Trenerem (w trakcie szkolenia) na tematy związane z tematem szkolenia