Badanie satysfakcji klienta

Szkolenie: Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta: teoria i praktyka

Jednym z kluczowych zagadnień zarządzania firmą jest Badanie Zadowolenia Klienta. Pozwala ono dostosować produkty lub usługi do oczekiwań klientów. Spełnienie oczekiwać klientów wpływa na dobrą współpracę i zaufanie klienta do Twojej marki.

Czas szkolenia

1 dzień

Harmonogram szkolenia

Dzień 1:

  • Na czym polega badania satysfakcji klienta
  • Metody badania, ich zalety wady
  • Zasady doboru próby
  • Zasady konstruowania pytań badawczych i ankiet badawczych
  • Zasady konstruowania narzędzi analizujących wyniki
  • Częstotliwości przeprowadzania badań
  • Programowanie badań uzupełniających
  • Wybieramy metodę i tworzymy ankietę dla naszych potrzeb.
  • Analiza i wyciąganie wniosków z przeprowadzonego badania.

To szkolenie możesz kupić online

Koszt i terminy

Aktualne ceny i terminy znajdują się w KALENDARZU SZKOLEŃ

Nie pasują Ci zaproponowane w naszym kalendarzu terminy szkoleń?
Zaproponuj nam termin a my dostosujemy ofertę.

ZALETY NASZYCH SZKOLEŃ BADANIE SATYSFAKCJI

DOŚWIADCZENIE

posiadamy wieloletnie doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń, audytów i wdrożeń systemów badania satysfakcji – nasi trenerzy są audytorami jednostek certyfikujących

MAŁE GRUPY

udział w szkoleniu w kameralnej grupie pozwala skupić się na przykładach praktyczny danej branży uczestników

PRAKTYCZNA WIEDZA

zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie wymagań Badania Satysfakcji Klienta

FORMA SZKOLEŃ

wykłady i konwersatorium przeplatane praktycznymi ćwiczeniami związanymi ściśle z dziedziną branży uczestników

ZAŚWIADCZENIE

zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu

MATERIAŁY

dotęp do materiałów pomocnych w badaniach satysfakcji klienta

POMOC TECHNICZNA

konsultacje z Trenerem po szkoleniu (dodatkowa usługa – SUPPORT)

KONSULTACJE Z TRENEREM

konsultacje z Trenerem (w trakcie szkolenia) na tematy związane z tematem szkolenia