Jednym z kluczowych zagadnień zarządzania firmą jest Badanie Zadowolenia Klienta. Pozwala ono dostosować produkty lub usługi do oczekiwań klientów. Spełnienie oczekiwać klientów wpływa na dobrą współpracę i zaufanie klienta do Twojej marki.
Badanie satysfakcji klienta: teoria i praktyka
Czas trwania:
1 dzień
Profil uczestnika:
- Menedżerowie odpowiedzialni za kreowanie polityki sprzedażowej, nadzorowanie sprzedaży i badanie satysfakcji klienta, reklamacji.
- Pracownicy zaangażowani w sprzedaż, badanie satysfakcji klienta, reklamacje.
- Osoby, którzy chcą uzyskać kompleksową wiedzę o metodach i technikach badania satysfakcji klienta.
Forma szkolenia:
Wykłady i konwersatorium przeplatane praktycznymi ćwiczeniami związanymi ściśle z dziedziną potrzebami uczestników.
Szczegółowe omówienie metod, zasad i technik przeprowadzania badania satysfakcji klienta pozwoli na uczestnictwo w szkoleniu nawet osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z badaniami.
Będzie również świetnym uzupełnieniem wiedzy dla już pracujących w obszarze sprzedaży i badania satysfakcji oraz reklamacji.
Harmonogram szkolenia:
- Na czym polega badania satysfakcji klienta
- Metody badania, ich zalety wady
- Zasady doboru próby
- Zasady konstruowania pytań badawczych i ankiet badawczych
- Zasady konstruowania narzędzi analizujących wyniki
- Częstotliwości przeprowadzania badań
- Programowanie badań uzupełniających
- Wybieramy metodę i tworzymy ankietę dla naszych potrzeb.
- Analiza i wyciąganie wniosków z przeprowadzonego badania.
Trenerzy:
Nasi trenerzy posiadają wieloletnie doświadczenie praktyczne we branży jakości i systemów zarządzania jakością.
Korzyści:
- udział w szkoleniu w kameralnej grupie
- uzyskanie praktycznej wiedzy na temat badania satysfakcji
- zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
- materiały szkoleniowe bogate w wiele przydatnych informacji na temat badania satysfakcji klienta oraz przykłady procedur ankiet, które mogą być nieocenioną pomocą w tworzeniu własnych rozwiązań
- odpowiedzi na pytania dotyczące badania satysfakcji nurtujące uczestników zarówno w trakcie szkolenia jak i po szkoleniu, gdyż nasi Trenerzy pozostają do Twojej dyspozycji służąc pomocą i radą (dodatkowa usługa – SUPPORT).
Koszt i terminy
Aktualne ceny i terminy znajdują się w KALENDARZU SZKOLEŃ
Zaproponuj nam termin a my dostosujemy ofertę.
Zobacz też: Usługa Badania Satysfakcji Klienta