Szkolenie ISO 10001:2018 | Szkolenia IKMJ

Szkolenie ISO 10001:2018

Zarządzanie jakością – zadowolenie klienta.

Opracowywanie metodyk (kodeksów) badania satysfakcji klienta zgodnych z ISO 10001

Czas trwania:

2 dni

Profil uczestnika:

  • Kadra Kierownicza, Menedżerowie średniego i wyższego szczebla
  • Pracownicy zaangażowani w badanie satysfakcji klienta
  • Osoby, którzy chcą uzyskać kompleksową wiedzę na temat badanie satysfakcji klienta

Szczegółowe omówienie wymagań normy ISO 10001 pozwala na uczestnictwo w szkoleniu nawet osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z badaniem satysfakcji klienta.

Będzie również świetnym uzupełnieniem wiedzy dla już pracujących w obszarze badania satysfakcji klienta!

Forma szkolenia:

Wykłady i konwersatorium przeplatane praktycznymi ćwiczeniami związanymi ściśle z dziedziną branży uczestników.

Trenerzy:

Nasi trenerzy posiadają wieloletnie doświadczenie praktyczne we wdrażaniu, audytowaniu i doskonaleniu systemów zarządzania w wielu branżach.

Większość z nich posiada uprawnienia Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania pozwalające przeprowadzać audyty certyfikujące ze strony jednostki certyfikującej.

Korzyści:

  • udział w szkoleniu w kameralnej grupie
  • zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
  • praktyczna wiedza poparta licznymi ćwiczeniami przeprowadzanymi w trakcie szkolenia
  • materiały szkoleniowe
  • odpowiedzi na pytania dotyczące ISO nurtujące uczestników zarówno w trakcie szkolenia jak i po szkoleniu, gdyż nasi Trenerzy pozostają do Twojej dyspozycji służąc pomocą i radą (dodatkowa usługa – SUPPORT).

Koszt i terminy

W ceulu uzgodnienia ceny i terminu szkolenia prosimy o KONTAKT

Aktualne ceny i terminy pozostałych szkoleń znajdują się w KALENDARZU SZKOLEŃ
Nie pasują Ci zaproponowane w naszym kalendarzu terminy szkoleń?
Zaproponuj nam termin a my dostosujemy ofertę.

 

Przewiń do góry