Szkolenie: Badanie satysfakcji klienta

Jednym z kluczowych zagadnień zarządzania firmą jest Badanie Zadowolenia Klienta. Pozwala ono dostosować produkty lub usługi do oczekiwań klientów. Spełnienie oczekiwać klientów wpływa na dobrą współpracę i zaufanie klienta do Twojej marki.

Badanie satysfakcji klienta: teoria i praktyka

Czas trwania:

1 dzień

Profil uczestnika:

  • Menedżerowie odpowiedzialni za kreowanie polityki sprzedażowej, nadzorowanie sprzedaży i badanie satysfakcji klienta, reklamacji.
  • Pracownicy zaangażowani w sprzedaż, badanie satysfakcji klienta, reklamacje.
  • Osoby, którzy chcą uzyskać kompleksową wiedzę o metodach i technikach badania satysfakcji klienta.

Forma szkolenia:

Wykłady i konwersatorium przeplatane praktycznymi ćwiczeniami związanymi ściśle z dziedziną potrzebami uczestników.
Szczegółowe omówienie metod, zasad i technik przeprowadzania badania satysfakcji klienta pozwoli na uczestnictwo w szkoleniu nawet osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z badaniami.
Będzie również świetnym uzupełnieniem wiedzy dla już pracujących w obszarze sprzedaży i badania satysfakcji oraz reklamacji.

Harmonogram szkolenia:

  • Na czym polega badania satysfakcji klienta
  • Metody badania, ich zalety wady
  • Zasady doboru próby
  • Zasady konstruowania pytań badawczych i ankiet badawczych
  • Zasady konstruowania narzędzi analizujących wyniki
  • Częstotliwości przeprowadzania badań
  • Programowanie badań uzupełniających
  • Wybieramy metodę i tworzymy ankietę dla naszych potrzeb.
  • Analiza i wyciąganie wniosków z przeprowadzonego badania.

Trenerzy:

Nasi trenerzy posiadają wieloletnie doświadczenie praktyczne we branży jakości i systemów zarządzania jakością.

Korzyści:

  • udział w szkoleniu w kameralnej grupie
  • uzyskanie praktycznej wiedzy na temat badania satysfakcji
  • zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe bogate w wiele przydatnych informacji na temat badania satysfakcji klienta oraz przykłady procedur ankiet, które mogą być nieocenioną pomocą w tworzeniu własnych rozwiązań
  • odpowiedzi na pytania dotyczące badania satysfakcji nurtujące uczestników zarówno w trakcie szkolenia jak i po szkoleniu, gdyż nasi Trenerzy pozostają do Twojej dyspozycji służąc pomocą i radą (dodatkowa usługa – SUPPORT).

Koszt:

Cena netto: 799 PLN/os.

Dodatkowo istnieje możliwość rezerwacji noclegu. Noclegi dla uczestników szkolenia rezerwowane są w przytulnych hotelach nieopodal miejsca szkolenia.

Cena szkolenia obejmuje:

  • uczestnictwo w szkoleniu,
  • zaświadczenie lub świadectwo po szkoleniu
  • materiały szkoleniowe udostępnione uczestnikom na adres e-mail,
  • konsultacje z Trenerem (w trakcie szkolenia) na tematy związane z tematem szkolenia,
  • obiady podczas szkolenia oraz poczęstunki kawowe,
  • opcjonalnie noclegi oraz śniadania.

Zobacz też: Usługa Badania Satysfakcji Klienta

Kontakt

Imię i nazwisko (wymagane)

Telefon (wymagane)

Adres email (wymagane)

Treść wiadomości

Dane kontaktowe

Siedziba:

os. Strusia 1A, 31-807 Kraków